1
середа, 20 листопада 2013 р.
ДОСВІД ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї: ГАРМОНІЗАЦІЯ РОДИННИХ СТОСУНКІВ
Вплив
сім'ї на розвиток особистості залежить від її складу, морально- психологічного
клімату, соціальної орієнтації, загальної та педагогічної культури батьків,
часу і характеру спілкування кожного з них з дитиною, єдності чи суперечливості
вимог до неї, кола сімейних інтересів тощо. [3,171]Постановка проблеми: поширення помилок
сімейного виховання: невміння
батьків знаходити адекватні вікові дитини прийоми і методи виховання, неузгодженість
виховного впливу дорослих членів сім'ї, а також впливу сім'ї і школи, вчителя.Аналіз останніх досліджень і публікацій:
дана проблема часто не усвідомлюється батьками, і тому виправлення її
вимагає від учителів та класного керівника високої професійної майстерності,
такту і терпіння.Мета статті: активізувати педагогічний всеобуч, мета
якого – подолати педагогічну та психологічну неграмотність значної частини
батьків, сприяти виробленню умінь та навичок сімейного виховання.Виклад основного матеріалу: пропоную практичне
заняття з батьками, зокрема проведення батьківських зборів «Я тебе люблю!»
Підписатися на:
Дописати коментарі
(
Atom
)
Немає коментарів :
Дописати коментар